CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA

Po złożeniu zamówienia nie otrzymałem żadnego maila z potwierdzeniem ani maila o wysyłce?
Zdarza się, że maile wysyłane przez nas trafiają do spamu. Sprawdź swoją skrzynkę pocztową tzw. "Spam Box", być może nasze maile są właśnie tam. Dodaj też naszą witrynę do zaufanych nadawców, to pomoże uniknąć takich sytuacji w przyszłości.

Czy płyty są w magazynie i można je szybko odebrać?
Nie. Specjalizujemy się w sprowadzaniu wydawnictw wyłącznie na zamówienia naszych klientów. Niektóre są szybko dostępne u naszych dostawców i możemy wysłać je najszybciej w 5 dni od dnia zapłaty. Inne, mają długi czas oczekiwania nawet do 90 dni. Wszystkie te informacje podane są na karcie produktu podczas składania zamówienia - warto zwrócić na to uwagę.

Informujecie o przewidywanym czasie dostawy i o maksymalnym czasie dostawy. Jaka jest różnica, o co w tym chodzi?
Podajemy trzy parametry, na które warto zwrócić uwagę:
- Prognozowany czas dostawy. To orientacyjna ilość dni w jaką prognozujemy, że płyta będzie gotowa do wysyłki. Jest to jedynie prognoza, w tyle dni produkt powinien znaleźć się u nas i być wysłany do klienta ale w indywidualnych przypadkach może być to inny termin - dłuższy lub krótszy.
- Prawdopodobieństwo dostawy. Patrząc na ten parametr można się zorientować jakie do tej pory było prawdopodobieństwo sprowadzenia danego produktu. Oczywiście jeśli jest to 100% to prawdopodobieństwo jest największe, zdarza się jednak, że nakład zostaje wyczerpany i towar będzie nie osiągalny - jest to informacja orientacyjna wynikająca z historii poprzednich dostaw oraz informacji otrzymanej od dostawców.
- Maksymalny czas oczekiwania. To najważniejszy i obowiązujący nas termin. Jeśli po określonej tu ilości dni nie uda nam się znaleźć u dostawców zamówionego albumu to po tym terminie zobowiązujemy się anulować zamówienie i zwrócić wpłatę klientowi. Oczywiście jeśli wcześniej okaże się, że produkt jest nieosiągalny to pieniądze zostaną zwrócone wcześniej. Ważne dla zamawiającego jest, że przed tym terminem nie można anulować zamówienia.

Czy wszystkie wydawnictwa w sklepie cd-dvd-vinyl.pl są nowe i zafoliowane?
Sprzedajemy wyłącznie wydawnictwa nowe i oryginalne.
Nie wszystkie jednak są zafoliowane, nie wszystkie wytwórnie foliują płyty. Czasem część nakładu jest bez folii a wznowienie już zafoliowane.
Płyty wysyłamy w stanie takim, w jakim otrzymaliśmy je z wytwórni. Nie foliujemy wydawnictw, jeśli nie były zafoliowane w wytwórni to u nas także będą bez folii.

Czy na pewno wydawnictwa są oryginalne, czemu niektóre sa wypalone na CDr?
Mamy w ofercie wydawnictwa z kilku tysięcy wytwórni z całego świata.
Czasem małe wytwórnie czy sami artyści wydają swoje dzieła w postaci płyt CDr - z całą pewnością są to wydawnictwa oryginalne, choć te produkcje bywają bardzo różnej jakości.
Nie kopiujemy płyt, jeśli wytwórnia lub artysta sprzedaje płyty "wypalane" - my także dostarczymy płytę "wypalaną".

Jak można złożyć zamówienie w waszym sklepie, czy musi odbyć się to poprzez sklep internetowy?
Mimo ogromnej oferty nie jesteśmy supermarketem, do każdego klienta podchodzimy indywidualnie. Jednak dla uniknięcia pomyłek przy tak dużej ilości wydawnictw preferujemy składanie zamówień poprzez sklep internetowy. Jeśli jest z tym jakiś kłopot prosimy o kontakt poprzez formularz - z całą pewnością znajdziemy jakieś rozwiązanie.

Czy sprzedawane przez sklep albumy są dostępne od ręki?
Nie. Płyty sprowadzamy na specjalne zamówienie klientów bezpośrednio od dystrybutorów.

Co się stanie jeśli złożę zamówienie, które będzie obejmowało towary dostępne natychmiast i takie, których czas oczekiwania jest bardzo długi?
Podczas wyboru sposobu dostawy i sposobu płatności dajemy możliwość wyboru. Możesz zdecydować czy będziemy oczekiwać z wysyłką na wszystkie zamówione albumy, możesz też wybrać opcję podziału zamówienia. Wtedy będziemy wysyłać pojedynczo nadchodzące od dostawców zamówione produkty. Przy wyborze tej drugiej opcji doliczymy dodatkowe koszty przesyłki, odpowiednio do ilości zamówionych płyt.

Jak można zapłacić za zamówiony towar i jak go wysyłacie?
Do wyboru są dwa sposoby płatności. Zapłacisz zwykłym przelewem na konto bankowe lub przez wygodny system płatności on-line obsługiwany przez Przelewy24 (na przykład kartą kredytową). Wysyłamy kurierem Poczty Polskiej lub listem poleconym. Możesz też wybrać dostawę do paczkomatu lub odbiór osobisty poza siedzibą sprzedawcy. W tym ostatnim przypadku, po nadejściu dostawy skontaktujemy się z Tobą i umówimy na odbiór - ważne, że odbędzie się to w wyznaczonym przez nas miejscu i czasie w Warszawie.

Czy płyty wysyłacie dobrze zabezpieczone?
Tak, zamówienia na pojedyńcze płyty wysyłane są w kopertach z folią bąbelkową dodatkowo zabezpieczone tekturą, większe w specjalnych kartonach do wysyłki płyt CD a bardzo duże w mocnych pudełkach kartonowych a płyty dodatkowo zabezpieczamy folią bąbelkową.
Pamiętaj jednak aby przed odebraniem przesyłki obejrzeć ją. Jeśli widać ślady otwierania lub przesyłka jest uszkodzona mechanicznie - nie odbieraj jej. Złóż reklamację u kuriera i skontaktuj się z nami.

Czy można zwrócić płytę jeśli nie podoba mi się muzyka?
Zgodnie z Polskim prawem, klientowi kupującemu wydawnictwa na płytach CD, DVD itp., nie przysługuje prawo zwrotu w przypadku naruszenia fabrycznej folii.

Dlaczego do przechowalni moge dodać tylko 25 albumów?
Jest to ograniczenie większości popularnych przeglądarek internetowych. Mechanizm naszego sklepu zapisuje dane przechowalni właśnie za pomocą przeglądarki.

Nie ma tu odpowiedzi na Twoje pytanie?
Zadaj je przez nasz formularz